Από γυναίκα σε γυναίκα: συμβουλές ομορφιάς και ψυχικής υγείας

Αν και δεν είμαστε και πολύ υπέρ του να δίνουμε συμβουλές, σε κάποιες περιπτώσεις η προσωπική εμπειρία, μπορεί να προλάβει πολλά λάθη:

1. Δεν έχει σημασία πόσο συναρπαστικό ήταν το προηγούμενο βράδυ· κάνε ότι μπορείς για να ξυπνήσεις στο δικό σου κρεβάτι.

2. Μεταξύ των σνακ σου (π.χ. μπισκότου και μήλου), πιες ένα ποτήρι νερό.

3. Εάν οι δείκτες του ρολογιού δείχνουν ήδη μεσάνυχτα και εσύ θέλεις να λουστείς ή να κάνεις μανικιούρ… επέλεξε τον ύπνο! Τα άλουστα μαλλιά μπορείς να τα μαζέψεις σε ένα επιμελώς ατημέλητο κότσο (δες εδώ μερικές ιδέες) και τα νύχια σου μπορείς να τα περάσεις με μια διάφανη βάση. Τίποτα όμως δεν μπορεί να συγκαλύψει ένα κουρασμένο πρόσωπο, τις σακούλες κάτω από τα μάτια και την κακή διάθεση λόγω αϋπνίας.

4. Κάνε ταξίδια. Φτιάξε τη βαλίτσα σου με κάθε ευκαιρία· οι νέες εικόνες και εντυπώσεις σε κρατάνε νέα!

5. Πριν να εκτιμήσεις μια κατάσταση ή να εμπλακείς σε αυτή, κάνε στον εαυτό σου μια ερώτηση: “με αφορά; είναι δική μου δουλειά να δώσω λύση στο πρόβλημα;”.

6. Το να ξοδεύεις χρόνο, συναισθήματα και ψυχική ενέργεια για έναν “ανεπαρκή” άνθρωπο έχει νόημα μόνο αν εσύ είσαι γιατρός και αυτός ο ασθενής σου (τουλάχιστον θα βγάλεις και λεφτά).

7. Μεταξύ μιας ταραχώδους και έντονης σχέσης και της δυνατότητας να εργαστείς, πάντα να επιλέγεις το δεύτερο.

8. Σε περίπτωση διαφωνίας, τις περισσότερες φορές αποχωρείς με ημικρανία παρά με την αλήθεια των γεγονότων. Με ένα “ναι, ότι πεις – έτσι είναι, αν έτσι το νομίζεις” εξοικονομείς χρόνο και ταλαιπωρία.

9. Λίγες μέρες μοναξιάς αποδίδουν περισσότερο απ’ ότι μια μέρα στο spa.

10. Κανένας άνδρας δεν αξίζει τόσο, ώστε να σε ταλαιπωρεί με τα δικά του προβλήματα (sorry, αγόρια).