Τα 5 φρούτα που μας παχαίνουν

Ω, ναι… δυστυχώς υπάρχει και αυτή η κατηγορία. Για όλους εσάς που λέτε ναι στην ισορροπημένη διατροφή και το απόγευμα τρώτε ένα φρουτάκι, νομίζοντας ότι έτσι καταναλώνετε έτσι λιγότερες θερμίδες, σάς έχω κάποια άσχημα νέα: υπάρχουν φρούτα και λαχανικά που όχι μόνο δεν βοηθούν σε μια δίαιτα αλλά έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

Μπορεί να εκπλαγείτε αλλά υπάρχουν φρούτα και λαχανικά που περιέχουν πολλή ζάχαρη και η κατανάλωσή τους δεν ενδείκνυται σε περίπτωση που ακολουθείτε κάποια δίαιτα.

Παρακάτω, έχουμε καταγράψει τα φρούτα αυτά και σάς δίνουμε και επιλογές αντικατάστασής τους.

Βερίκοκα και φράουλες
ta-5-frouta-pou-mas-pachenoun1
Τα βερίκοκα είναι αρκετά δύσπεπτα. Επιπλέον, οδηγούν εύκολα σε  διαταραχές του στομάχου. Θυμηθείτε επίσης ότι στα βερίκοκα υπάρχει αμυγδαλίνη, η οποία συμβάλλει στην παραγωγή υδροκυανικού οξέος στο στομάχι, ένα “δηλητήριο” που μπορεί να προκαλέσει ναυτία. Ως εκ τούτου, οι διατροφολόγοι δεν συνιστούν την κατανάλωση πάνω από τρία βερίκοκα την ημέρα. Φυσικά, υπάρχουν και οφέλη, αλλά όχι για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος. Εναλλακτικά, προτιμήστε τις φράουλες που βοηθούν στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, περιέχουν πολύ νερό, βιταμίνη C, ίνες αλλά ελάχιστη ζάχαρη.

Αχλάδια, πεπόνια & καρπούζια
ta-5-frouta-pou-mas-pachenoun2
Πιθανότατα, είναι δύσκολο να διακρίνουμε από αυτή την ομάδα κάποιον βλαβερό παράγοντα για τη σιλουέτα μας. Τα αχλάδια είναι νόστιμα και πολύ χρήσιμα για τον οργανισμό, αλλά υπάρχει ένα μειονέκτημα όσον αφορά την απώλεια βάρους: μπορούν να προκαλέσουν εντερική διαταραχή και δυσκοιλιότητα. Το πεπόνι και το καρπούζι από την άλλη, ναι μεν είναι πλούσια σε ζάχαρη αλλά περιέχουν και μια μεγάλη ποσότητα ινών. Και λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό, έχουν εξαιρετική διουρητική δράση και είναι σε θέση να αποτοξινώσουν τον οργανισμό. Επίσης, οι ειδικοί συνιστούν την κατανάλωση πεπονιού και καρπουζιού σε όσους ταλαιπωρούνται από συμπτώματα ακμής και πέτρας στα νεφρά.

Αβοκάντο και μούρα
ta-5-frouta-pou-mas-pachenoun3
Αναμφίβολα, το αβοκάντο κάνει εξαιρετικό καλό στη γενικότερη υγεία μας. Αλλά αυτό είναι το πιο πλούσιο σε θερμίδες φρούτο που μπορείτε να αγοράσετε από τα ράφια των καταστημάτων. Επομένως, όσοι βρίσκεστε εν μέσω μάχης για να χάσετε τα περιττά κιλά, εφόσον δεν επιθυμείτε να το αφαιρέσετε από τη διατροφή σας, τουλάχιστον να το καταναλώνετε το πρωί. Αν θέλετε, μπορείτε να βασιστείτε στα μούρα. Έχουν χαμηλά επίπεδα σακχάρου, πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Και το πιο ευχάριστο είναι ότι βοηθούν τον οργανισμό να παράγει κολλαγόνο και να ενισχύσει την καύση του λίπους.

Σταφύλια και μήλα
ta-5-frouta-pou-mas-pachenoun4
Τα μήλα είναι πιστός συνοδοιπόρος για όσους ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή. Μπορούν να ικανοποιήσουν το αίσθημα πείνας, περιέχουν πολλά πολύτιμα μικροστοιχεία, ίνες και αντιοξειδωτικά. Επιπλέον, το θετικό για εμάς τις γυναίκες είναι ότι τα μήλα προλαμβάνουν την κυτταρίτιδα. Σε αντίθεση με τα μήλα, τα σταφύλια περιέχουν πολλή ζάχαρη και η φλούδα τους είναι από τα πιο δύσκολα στοιχεία κατά τη διαδικασία της πέψης. Επιπλέον, τα οξέα στα σταφύλια καταστρέφουν το σμάλτο των δοντιών.

Μπανάνα και γκρέιπφρουτ
ta-5-frouta-pou-mas-pachenoun5
Το γκρέιπφρουτ είναι η πρώτη επιλογή όταν θέλετε να καταπολεμήσετε το υπερβολικό βάρος. Καίει το λίπος και βοηθά στο να απαλλαγούμε από την κυτταρίτιδα. Αν φάγατε κάτι βαρύ το βράδυ, ένα γκρέιπφρουτ θα βοηθήσει στη χώνεψη και θα καταπολεμήσει την αϋπνία. Αντιθέτως, οι μπανάνες είναι δύσπεπτες και συμβάλλουν στην πρόσληψη κιλών. Έτσι, εάν θέλετε να διατηρήσετε τη γραμμή σας, μην τρώτε περισσότερες από μία μπανάνες την ημέρα.

Η δική μας γνώμη:
Όλες οι τροφές κάπου κάνουν καλό και κάπου μπορεί να κάνουν κακό, αν φτάσουμε στα όρια της υπερβολής. Δεν είναι απαραίτητο όμως να αποκλείσετε κάτι από τη ζωή σας για πάντα. Απλά προτιμήστε πιο “ελαφριά” φρούτα και ιδανικά καταναλώστε τα το πρωί.