Συμβουλές & tips για ξεκούραστα πόδια

Τα πόδια μας είναι αυτά που υποφέρουν περισσότερο στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας. Για να κάνουμε τα πράγματα ευκολότερα, και πιο άνετα, ψάξαμε και βρήκαμε χρήσιμα tips όσον αφορά τα παπούτσια αλλά και πρακτικές συμβουλές για το πως θα τα φορέσουμε για να νιώθουμε λιγότερο κουρασμένες το βράδυ.

Πώς να φροντίσετε τα παπούτσια σας

Οδοντόκρεμα

toothpaste
Η οδοντόκρεμα καθαρίζει και λευκαίνει τις άσπρες σόλες και τα άσπρα υποδήματα. Απλώστε λίγη οδοντόπαστα στις προβληματικές περιοχές, αφήστε τη να δράσει για λίγο και τρίψτε με μια παλιά οδοντόβουρτσα. Για δύσκολους λεκέδες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα διάλυμα σαπουνιού.

Οινόπνευμα

alcohol
Υπάρχουν διάφορα μέσα για τη φροντίδα των παπουτσιών, αλλά όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, λίγα συγκρίνονται με το οινόπνευμα. Αν εμφανίστηκε κάποιος λεκές πάνω στο παπούτσι σας, ρίξτε επάνω λίγο οινόπνευμα και αφήστε το για 30 λεπτά. Ο λεκές θα εξατμιστεί!

Σόδα

soda
Ρίξτε σόδα μέσα στα παπούτσια για να εξαφανίσετε τις δυσάρεστες οσμές και να απαλλαχθείτε από την υπερβολική εφίδρωση. Μπορείτε μάλιστα να ρίξετε σόδα μέσα στα παπούτσια και να την αφήσετε για ένα ολόκληρο βράδυ.

Λίμα νυχιών

nails
Αν έχουν γδαρθεί τα σουέτ παπούτσια σας, μπορείτε να αφαιρέσετε τη γρατζουνιά με μια απλή λίμα νυχιών.

Ξύδι

vinegar
Αν τα αθλητικά ή τα πάνινα παπούτσια σας μυρίζουν άσχημα, μπορείτε να τα μουλιάσετε σε ένα διάλυμα ξύδι και νερό. Μπορείτε να πατήσετε τα παπούτσια με κάτι βαρύ, έτσι ώστε να είναι πλήρως βυθισμένα στο διάλυμα. Το ξύδι αφαιρεί τη βρωμιά ενώ ταυτόχρονα εξουδετερώνει τις δυσάρεστες μυρωδιές.

Βαζελίνη

vaseline
Τα λουστρίνια σας θα ανακτήσουν τη λάμψη της με ένα πέρασμα με βαζελίνη. Η βαζελίνη βοηθά επίσης στο να συγκαλύψετε τις γρατσουνιές.

Καλαμποκάλευρο

corn
Μια μικρή ποσότητα κίτρινης σκόνης θα λύσει όλα τα προβλήματα! Το καλαμποκάλευρο θα βοηθήσει να απαλλαγούμε από λεκέδες λίπους, κυρίως σε καστόρινα παπούτσια. Τρίψτε λίγο καλαμποκάλευρο στο σημείο, το άμυλο απορροφά το λίπος και ο λεκές εξαφανίζεται.

Πιστολάκι

hotair
“Ανοίξτε” και φέρτε στα μέτρα σας τα άβολα παπούτσια με χοντρές κάλτσες και πιστολάκι για τα μαλλιά! Φορέστε χοντρές κάλτσες, τα στενά σας παπούτσια και ζεστάνετε τα πόδια σας με θερμό αέρα. Τα παπούτσια σας θα ανοίξουν.

Πάγος

ice
Υπάρχει και μια άλλη μέθοδος που βοηθά στο να χαλαρώσετε τα στενά σας παπούτσια. Βάλτε παγοθήκες – που μόλις γεμίσατε με νερό – μέσα στα παπούτσια σας και αφήστε τα στην κατάψυξη για 20 λεπτά. Ο όγκος των πακέτων με τον πάγο θα αυξηθεί και θα κάνει τα παπούτσια σας να “ανοίξουν” με φυσικό τρόπο.

Γυαλόχαρτο

paper
Αν τρίψετε τις σόλες των παπουτσιών με γυαλόχαρτο θα μπορέσετε να αλλάξετε την υφή του πέλματος και να βελτιώσετε την πρόσφυση σε διάφορες επιφάνειες. Αυτή η τεχνική είναι καλή για παπούτσια με λαστιχένιες σόλες και για παπούτσια με πλατφόρμες.

Αποσμητικό

deodorant
Αν σε χτυπάνε συχνά τα παπούτσια, δοκίμασε να περάσεις τα προβληματικά σημεία του παπουτσιού με ένα αποσμητικό roll on. Θα νιώσεις αμέσως ανακούφιση!

Επίδεσμοι

bandage
Τυλίξτε το 2ο και το 3ο δάκτυλο και των δύο ποδιών με έναν επίδεσμο για να έχετε πιο άνετη αίσθηση στις φτέρνες του. Θα νιώσετε τα πόδια σας λιγότερο κουρασμένα χάρη στη σωστή κατανομή του βάρους. Είναι καλό επίσης να κάνετε ποδόλουτρο με πράσινο τσάι μετά από μια μέρα με ψηλοτάκουνα: τα πόδια χαλαρώνουν και τονώνεται η επιδερμίδα ενώ ταυτόχρονα σας ανακουφίζει από το πρήξιμο των φλεβών!