Κρυολόγημα: 5 φυσικές μέθοδοι για να το αντιμετωπίσετε

Κρυολόγημα: 5 φυσικές μέθοδοι για να το αντιμετωπίσετε

Κρυολόγημα: Βρήκαμε 5 αποτελεσματικές μεθόδους για να το αντιμετωπίσουμε

Αν έχετε τη… συνήθεια να αρρωσταίνετε – ειδικά τον χειμώνα, τότε θα σας φανούν πολύ χρήσιμες οι παρακάτω μέθοδοι αντιμετώπισης ενός κρυολογήματος.

Το κρυολόγημα δεν είναι επικίνδυνο από μόνο του. Η επικινδυνότητα έγκειται στις επιπλοκές του. Συχνά υπάρχουν επιπλοκές όπως:

* Λαρυγγίτιδα (φλεγμονή του λάρυγγα – “χάνεται” η φωνή)

* φαρυγγίτιδα (φλεγμονή του φάρυγγα – πόνος κατά την κατάποση, διαρκής ανάγκη για καθαρισμό του λαιμού)

* βρογχίτιδα (φλεγμονή της ανώτερης αναπνευστικής οδού – αρχικά ξηρός και επώδυνος βήχας και στη συνέχεια με φλέγμα)

* ωτίτιδα (φλεγμονή του μέσου ωτός – αιχμηρό πόνος στο αυτί).

* ρινίτιδα (ρινική καταρροή); αμυγδαλίτιδα (φλεγμονή των αμυγδαλών).

* και σε μια πιο σοβαρή εξέλειξη της νόσου – καρδιακά προβλήματα.

Κρυολόγημα: 5 φυσικές μέθοδοι για να το αντιμετωπίσετε

Πέφτουμε αμέσως στη μάχη με το κρυολόγημα!

1. Επείγοντα μέτρα

Αν βρέξετε τα πόδια σας, πρώτα τρίψτε τα με οινόπνευμα ή οποιοδήποτε αλκοόλ, σκουπίστε τα καλά και φορέστε μάλλινες κάλτσες.

2. Φυσικά αντιβιοτικά

Το κρεμμύδι και το σκόρδο είναι από τα καλύτερα φυσικά αντιβιοτικά. Επομένως, φάτε κρεμμύδια και σκόρδο, ειδικά αν έχετε ήδη κρυώσει. Το σκόρδο θα πρέπει να μασηθεί και να μην το καταπιείτε, διαφορετικά δεν θα υπάρξει κανένα όφελος. Και για να απαλλαγείτε από τη μυρωδιά ή, τουλάχιστον, να τη μειώσετε σημαντικά, ξεπλύνετε το στόμα σας με χυμό λεμονιού. Τέλος,  τοποθετήστε ένα κομμένο κρεμμύδι κοντά στο κρεβάτι για όλη τη νύχτα.

3. Άφθονα υγρά

Πριν πάτε για ύπνο, σιγουρευτείτε ότι έχετε πιεί 2 φλιτζάνια τσάι με λεμόνι ή μέλι ή γάλα με μέλι. Για να ενισχύσετε το αποτέλεσμα μπορείτε να προσθέσετε πιπέρι. Είναι απαραίτητο το γάλα και το τσάι να είναι ζεστά. Κουκουλωθείτε καλά και προσπαθήστε να κοιμηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο.

Διαβάστε ακόμα: Ένα τσάι για κάθε αρρώστια

4. Ζεστό ντους ή μπάνιο

Κατά τα πρώτα σημάδια του κρυολογήματος, κάντε ένα ζεστό ντους. Προσπαθήστε να θερμάνετε το πρόσωπο, το λαιμό και το στήθος σας. Στη συνέχεια, σκουπιστείτε καλά και πηγαίνετε στο κρεβάτι, τυλιχθείτε σε μια κουβέρτα (ή καλύτερα – δύο), και περιμένετε μέχρι να ιδρώσετε.

5. Ύπνος, ύπνος και πάλι ύπνος 

Όπως γνωρίζουμε, κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός ανακτά τη δύναμή του. Φροντίστε να κοιμηθείτε τουλάχιστον 8-9 ώρες. Ένας καλός ύπνος αποτελεί μια πολύ καλή θεραπεία ενάντια στο κρυολόγημα.

Κρυολόγημα: 5 φυσικές μέθοδοι για να το αντιμετωπίσετε

Με τις παραπάνω μεθόδους, αντιμετωπίζουμε το κοινό κρυολόγημα σε τρεις κατευθύνσεις:

* Ενεργοποιούμε τις άμυνες του οργανισμού (μπάνιο, ύπνος, μέλι).

* Διατηρούμε την άμυνα (μπάνιο, άφθονα υγρά).

* Καταστρέφουμε τα μικρόβια (σκόρδο, κρεμμύδι).