Οι τροφές που υπόσχονται να μας φτιάξουν τη διάθεση

i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi-featured

Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε σίγουρα επηρεάζουν την υγεία μας. Μερικές τροφές μπορούν να επηρεάσουν την κατάσταση του δέρματος, των μαλλιών και ακόμη και τη διάθεσή μας. Για να αισθάνεστε γεμάτοι ενέργεια και να απολαύσετε τη ζωή, συμπεριλάβετε αυτά τα τρόφιμα στη διατροφή σας.

Γαλοπούλα
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi1
Η γαλοπούλα είναι πολύ πλούσια σε τρυπτοφάνη αμινοξέων, η οποία εμπλέκεται στη σύνθεση της σεροτονίνης – της “ορμόνης της καλής διάθεσης”. Η γαλοπούλα περιέχει επίσης μελατονίνη, η οποία θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την αϋπνία.

Σπαράγγια 
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi2
Όπως η γαλοπούλα, τα σπαράγγια βοηθούν τον οργανισμό να παράγει σεροτονίνη, χάρη στα υψηλά επίπεδα τρυπτοφάνης που περιέχουν. Επίσης, τα σπαράγγια περιέχουν φολικό οξύ, το οποίο επίσης θεωρείται υπεύθυνο για τη δημιουργία χαρούμενης διάθεσης και το οποίο βοηθά και στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης.

Βρώμη
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi3
Εάν ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα πιάτο βρώμη, εκτός του ότι βοηθάτε τον οργανισμό σας να χάσει κιλά (όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ) αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζετε και μια χαρούμεη διάθεση για την υπόλοιπη ημέρα.

Σπανάκι
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi4
Υπάρχει μια σειρά από λόγους για τους οποίους τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά είναι τόσο χρήσιμα για την καλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Οι ιδιότητες δε του σπανακιού είναι εκπληκτικές. Έχει ευεργετική επίδραση στο δέρμα και περιέχει μεγάλο αριθμό βιταμινών. Χάρη στις βιταμίνες, το σπανάκι θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη σεροτονίνη σε υψηλά επίπεδα, προλαμβάνοντας  μέχρι και την κατάθλιψη.

Ηλιόσποροι
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi5
Υπάρχουν πολλά πιάτα στα οποία μπορείτε να προσθέσετε ηλιόσπορους. Και αν δεν σας αρέσει να “μπλέκετε” τις γεύσεις, μπορείτε πάντα να τους καταναλώσετε με τον παραδοσιακό τρόπο. Οι ηλιόσποροι είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία κάνουν τον εγκέφαλο να εργάζεται με τη μέγιστη ταχύτητα.

Μύδια
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi6
Αυτός ο τύπος θαλασσινών είναι μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Β12. Γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η βιταμίνη; Η βιταμίνη Β12 βοηθά στην καλή λειτουργία της μνήμης ενώ ιδιαίτερα στην περίπτωση των ηλικιωμένων ανθρώπων μειώνει την ταχύτητα ατροφίας του εγκεφάλου. Και τέλος, τα μύδια περιέχουν βιταμίνες και μέταλλα που μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεσή σας.

Γιαούρτι
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi7
Στο παραδοσιακό γιαούρτι, η ποσότητα ασβεστίου που περιέχεται είναι μεγαλύτερη από εκείνη στο γάλα. Είναι καλό να καταναλώνετε γιαούρτι γιατί τα χαμηλά επίπεδα ασβεστίου μπορούν να προκαλέσουν ευερεθιστότητα και κατάθλιψη.

Στρείδια
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi8
Τα στρείδια είναι ίσως το πιο γνωστό αφροδισιακό φαγητό. Αλλά οι ευεργετικές τους ιδιότητες δεν σταματούν εκεί. Τα στρείδια περιέχουν τυροσίνη – ένα αμινοξύ, το οποίο αυξάνει την αποτελεσματικότητα του εγκεφάλου. Επίσης, οι θαυματουργές τους ιδιότητες ενισχύονται από την περιεκτικότητά τους σε ψευδάργυρο, η οποία είναι επίσης απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.

Μπανάνες
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi9
Η έλλειψη καλίου μπορεί να προκαλέσει μέχρι και κατάθλιψη. Η πιο γνωστή πηγή για λήψη καλίου είναι οι μπανάνες.

Σοκολάτα
i-trofes-pou-iposchonte-na-mas-ftiaxoun-ti-diathesi10
Πιθανώς όλοι γνωρίζετε ότι η σοκολάτα μπορεί να μας κάνει πιο ευτυχισμένους. Κατά την κατανάλωση σοκολάτας “γεννάται” η ενδορφίνη – η ορμόνη της ευτυχίας.