Επιχείρηση “αδυνάτισμα”: δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο

fitness

Ποιο είναι το ιδανικό; Να μπορέσουμε να χάσουμε κιλά χωρίς να στερηθούμε και πολλά πολλά και κυρίως χωρίς να ταλαιπωρήσουμε τον εαυτό μας. Και αν νομίζετε ότι είναι ένα ουτοπικό όνειρο, εμείς σας λέμε ότι γίνεται. Αρκεί να ακολουθήσετε ορισμένους “χρυσούς κανόνες”.

Το νερό είναι… νερό. Το τσάι, ο καφές, ο χυμός, είναι υγρά. Μικρή κατανάλωση νερού συνεπάγεται κακή λειτουργία του μεταβολισμού, παραπάνω λίπος και κυτταρίτιδα. Είσαι σίγουρη ότι τα χρειάζεσαι;

Για να “ξυπνήσει” ο οργανισμός και να βελτιώσεις το μεταβολισμό σου φρόντισε κάθε πρωί να πίνεις 1-2 ποτήρια νερό, με άδειο στομάχι. Δεν είναι και τόσο δύσκολο.

Είναι φυσιολογικό να πέσεις σε “παραπτώματα”. Μην απογοητεύεσαι. Απλά την επόμενη φορά – ναι, θα υπάρξει και επόμενη φορά- κάνε λίγο διάδρομο παραπάνω.

Για να βελτιώσουμε το μεταβολισμό μας, πίνουμε νερό με λεμόνι ή και τσάι (φτιάχνουμε το κλασικό τσάι και προσθέτουμε τζίντζερ, μια πρέζα κανέλα, μια φέτα λεμονιού και μια πρέζα πιπέρι καγιέν, αν έχετε υγιές στομάχι) και τρώμε φαγητά που περιέχουν κανέλα, τζίντζερ, πιπέρι, γκρέιπφρουτ και λεμόνια.

Φρόντισε να μην αφήνεις ποτέ νηστικό τον εαυτό σου. Δεν παραλείπουμε κανένα γεύμα. Τρώμε πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, σνακ και βραδινό.

Πιές πολύ τσάι αλλά χωρίς ζάχαρη.

Μπορείς να φας και μετά τις 6 το απόγευμα. Απλά φρόντισε να παραμείνεις νηστική 2-3 ώρες πριν τον ύπνο.

Ο καλός ύπνος είναι πολύ σημαντικός: αν δεν κοιμάσαι 7-8 ώρες την ημέρα, το σώμα αισθάνεται άγχος και συσσωρεύει λίπος. Και κάπως έτσι αποκτάς και κυτταρίτιδα.

Αγάπησε το σώμα σου και πρόσφερε στον εαυτό σου μασάζ. Ναι, μπορείς να το κάνεις ακόμα και μόνη σου.

Προσπάθησε να ελαχιστοποιήσεις τον αριθμό των βιομηχανικών προϊόντων που καταναλώνεις μέσα στην ημέρα, π.χ. λουκάνικα και κονσερβοποιημένα τρόφιμα.

Προσπάθησε να εξαλείψεις και τα πολυακόρεστα λίπη.

Ασχολήσου, όσο μπορείς, με κάποιο άθλημα – αν βαριέσαι την κλασική γυμναστική.

Τέλος, αγάπησε τον εαυτό σου (πολύ).