Ασκήσεις για αδύνατα πόδια

ασκήσεις για αδύνατα πόδια

Οι ασκήσεις (γενικά) δεν είναι οι αγαπημένες μου, πόσο μάλλον οι ασκήσεις για τα πόδια. Δοκίμασα όμως να ακολουθήσω την παρακάτω μέθοδο, κάνοντας τις συγκεκριμένες ασκήσεις λίγο πριν πέσω για ύπνο. Και η αλήθεια είναι ότι δεν μου φαίνεται τόοοοοοσο βαρετό (😴😴😴).

Τις παρακάτω ασκήσεις εμπνεύστηκε η Αμερικανή personal trailer των διασημοτήτων Tracy Anderson. Σύμφωνα λοιπόν με την Tracy – που κάτι θα ξέρει παραπάνω – εφαρμόζοντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής, μπορούμε να διώξουμε τις λεγόμενες  «λιποπαγίδες», γεγονός που θα κάνει τα πόδια μας να φαίνονται λεπτότερα. Οι ασκήσεις είναι σύντομες αλλά θαυματουργές!!! 💪💪💪

Ασκήσεις για αδύνατα πόδια

Ασκήσεις για αδύνατα πόδια
Τόπος – κρεβάτι
Χρόνος – 3 λεπτά
Αρχή της προπόνησης – μόλις ξυπνήσουμε το πρωί ή πριν κοιμηθούμε το βράδυ
Συχνότητα – καθημερινά

1. Για το μπροστινό μέρος των μηρών
Ασκήσεις για αδύνατα πόδια
Ακουμπάμε την πλάτη κάτω και αφήνουμε τα χέρια κατά μήκος του σώματος. Σηκώνουμε και τα δύο πόδια, χωρίς να λυγίζουμε τα γόνατα και τεντώντας τα δάχτυλα των ποδιών. Έπειτα λυγίζουμε ένα πόδι κάθε φορά και επιστρέφουμε στην αρχική μας θέση. Μην ξεχνάτε να κρατάτε τα γόνατα ενωμένα και να πιέζετε το μπροστινό μέρος του μηρού.
Επαναλήψεις: 10 φορές το κάθε πόδι.

2. Για το πίσω μέρος των μηρών
Ασκήσεις για αδύνατα πόδια
Ασκήσεις για αδύνατα πόδια
Κρατώντας σε ευθεία την πλάτη μας, ανασηκώνουμε και τα δύο πόδια, όσο το δυνατόν περισσότερο.
Επαναλήψεις: 10 φορές το κάθε πόδι.

3. Για το εσωτερικό των μηρών 
Ασκήσεις για αδύνατα πόδια
Ασκήσεις για αδύνατα πόδια
Και πάλι από την ίδια θέση εκκίνησης, σταυρώνουμε τα δυο μας πόδια και τα ανεβοκατεβάζουμε λυγίζοντας τα γόνατα.
Επαναλήψεις: 10 φορές το δεξί πόδι πάνω από το αριστερό και 10 φορές το αριστερό πόδι πάνω από το δεξί.

Διαβάστε ακόμα: 

Πόδια: κανόνες υγιεινής για να αποφύγετε μύκητες & πόνο

Συμβουλές & tips για ξεκούραστα πόδια

Γιατί πρέπει να κάνετε μασάζ στα πόδια σας πριν τον ύπνο